Woki mit deim popo - Flickvänsmaterialet 1 månad idag!

 
Idag har jag bloggat i en hel månad, woop woop! Det har resulterat i totalt 78 inlägg från mig och massor av snälla och fina kommentarer från er, så nu är jag peppad på en månad till! <3 <3 <3
 
Men innan vi fortsätter upwards and onwards så tänkte jag tipsa nya läsare om mina egna favoritinlägg den här månaden:
 
- Snubbpanelen: Vad är ett flickvänsmaterial? Ett av de första inläggen på bloggen där jag med hjälp av internets samlade snubbintelligensia försökte utröna vad ett flickvänsmaterial egentligen är.
- Birrovision. Jag får Marcus Birro att blicka framåt och in i den snara framtiden där han aldrig mer behöver se några sura fula feminister runt Hornstull när han lämnar sina ungar på förskolan eller vad han nu gör om dagarna.
- Feminismen är en hydra med tusentals huvuden. Jag tänker på det här med systerskap mellan feminister, och kravet utifrån på att vi ska hålla sams.
- I som i Inte alla män. En av mina personliga favoriter i Antifeminismens ABC. Åh, alla dessa unika snöflingor.
- Det kom ett brev... #5Jag lackar ur på nån Flashbacksnubbe som tycker att tjejer som klär sig si och så får skylla sig själva ifall de blir våldtagna.
 
Sen skulle jag vilja be er alla om en tjänst - snälla söta rara, berätta för mig om vad ni anser att manlighetens spirit animal är!
 
Lämna en kommentar eller mejla, det kvittar - men jag vill ha massor av förslag. Varför får ni se så småningom!
#1 - - Ceci:

Noshörning!

#2 - - Kicki:

Myggor. Ska promt ta plats, låter irriterande mycket och förstör trevliga sammanhang. Besatta av att sticka in kroppsdelar, utsugare och innan du knappt förstår vad som hänt så börjar det klia.

Svar: Hahahaha, underbart!
Flickvänsmaterialet

#3 - - Hajis:

Woho! pepp på dig!
Spirit animal är nog en golden retriever.

#4 - - Annika i Colombia:

Vilken otroligt produktiv produktion! 78 inlägg på en månad! Heja och så himla glad jag är att jag upptäckt den här bloggen!

Svar: Ja, jag är värsta Blondinbella!
Flickvänsmaterialet