Snubbpanelen: Vad är ett flickvänsmaterial?

Nyfiken som jag är av naturen så var jag ju tvungen att ta reda på vad snubbar där ute egentligen tycker är ett flickvänsmaterial. Så jag googlade och hittade några röster om vad som är ett flickvänsmaterial:
 
 
Den här snubben började med att definiera vad ett flickvänsmaterial inte får vara. Smart! Uteslutningsmetoden är ju alltid ett bra sätt att skilja agnarna från vetet bland alla flickvänsmaterialsalternativ. Dock får en se upp så att man inte står där och inser att den enda kvinna som uppfyller ens flickvänskrav är ens mamma.
 
 
Den här killen har å andra sidan väldigt klart för sig exakt vad han förväntar sig av ett flickvänsmaterial! Att ta hand om honom, på alla tänkbara sätt utan att förvänta sig att han på något sätt ska återgälda denna omsorg och omtanke. Jag föreslår att han genast stegar in på närmaste socialförvaltning och fyller i en ansökan om personlig assistans, så att han äntligen kan få det han, som den kung han är, förtjänar. Treat yo'self!
 
 
Här har vi en riktig flickvänsconnaisseur! Vilken liten pärla han har lyckats få tag på, som bara har haft två ägare pojkvänner innan. Hon är smart, lätt att umgås med och har humor men vet sin plats och låter honom skina som den krona på skapelsen han är. Med en sån fin (och rik! Kaching!) stamtavla så har han verkligen ett gott flickvänsmaterial att avla fram framtida generationer flickvänsmaterial på. Det är bara att gratulera!
 
 
#1 - - Potatisbulle:

Den sista, alltså. "Hon hade faktiskt bara gått femtio kilometer när jag fick henne, för den förra ägaren körde henne bara på söndagarna!" Objektifiering, vad är det?



Svar: Hahaha ja jag vet. Herregud.
Flickvänsmaterialet

#2 - - Lojura Jungeljerta:

Också vackert!