Veckans Feministiska High-fives v 22

- When Darkness Falls är tillbaka efter sin bloggpaus, och det med besked med den här mentala pungsparken. Hurra!
 
- Amra Hasanov har skrivit det här otroligt träffande inlägget om sexuella trakasserier mot kvinnor och hur det är normen när en kvinna vistas på krogen.
 
- Johanna Embla Tallers öppna bred till GameReactors chefsredaktör Petter Hegevall. Jag citerar:
 
"Vill ni stödja normen så kan jag inte hindra er. Ni kan gärna ta sexister, homofober och rasister som era läsare.   Jag vill inte ha dem som mina även om jag tror att även dessa människor kan ändras . Men snälla, säg inte att ni inte tar ställning. Säg inte att ni är befriade från politik. För det är bara ren ignorans."
 
- Hej Blekks käftsmäll till Maskulint Initiativ.
 
- Critical Feminist Corgi. Hundar och feminism är en kombo som aldrig blir fel:
 
 
#1 - - When Darkness Falls:

<3

Svar: <3!
Flickvänsmaterialet