S som i Snäll kille

 
#1 - - Passionate about polish:

Men jag döööör! Du är så himla rolig och bäst och magisk och underbart kreativ etc etc etc!

Svar: Tack!! <3 <3 <3
Flickvänsmaterialet

#2 - - Marie:

Hahahaha! Oh, jaaa..! x''D Älskar dig! <3

Svar: <3!!
Flickvänsmaterialet

#3 - - Lottsky:

Hahahaha, underbart! :)

Svar: :)
Flickvänsmaterialet

#4 - - Juli:

Hahahahaha XD så himla sant

#5 - - sak:

Alltså, jag dör! XD

Jag vill ha en plansch med hela alfabetet! Kan du inte försöka hitta ett sätt att printa och sälja?

Svar: Gissningsvis blir det för dyrt, men jag kan undersöka saken!
Flickvänsmaterialet

#6 - - sak:

Annars kanske du kan sätta ihop det i en högupplöst pdf som en kan få betala en slant för? Så kan en skriva ut den själv på en A3 tex.

Svar: Bra förslag!
Flickvänsmaterialet

#7 - - C:

Åh, du gör så underbara bilder! Jag menar alla bilder men sammanfattar det i en enda kommentar på detta inlägg såhär. Inspirerande, nu vill jag göra lite själv :)

Svar: Gör det! Och tack så mycket!!
Flickvänsmaterialet