#femfoto14

 
 
Hej löverz!
 
Jag fick just en idé som jag undrar om det är några fler skulle vilja haka på. Jag har ju bloggat innan den här bloggen och vet av erfarenhet att sommarmånaderna brukar vara rätt sega bloggmässigt, men i år skulle jag vilja ändra på det!
 
Jag tänkte därför köra nån slags fotoutmaning under juni och det med ett feministiskt tema. Jag tänker att man skulle kunna posta antingen på sin blogg, insta eller twitter under samma hashtag (#femfoto14 kanske?) och så kan jag samla ihop länkar till de som vill vara med här på bloggen.
 
Är det nån som skulle vilja haka på? Och i så fall vill hjälpa mig att komma på lite teman?
#1 - - Therese:

Jag är på! Jag kommer behöva något som tar bort mina tankar på det som komma skall under sommaren. Teman vet då fasen om jag är så värst nyttig på dock. Göllig bebe!

Svar: Kul! :)
Flickvänsmaterialet

#2 - - Fifi:

Jag vill!
Gärna ganska enkla teman, för jag är lat och orkar/hinner sällan skriva långa och väl genomtänkta inlägg. Gärna en del som har med musik o film att göra, typ feministiska pepplåtar, filmer som betydde nåt för ens feministiska uppvaknande etc.

Svar: Ja, vad roligt! Och bra med tips, det ska jag få med på nåt sätt!
Flickvänsmaterialet

#3 - - Linda:

Åh skulle var jättekul! Är dock inte alls bra på teman... :(