Ansiktsuttryck vi minns

 
Ah, den klassiska "Jag har just blivit retweetad, följd och länkad av Lady Dahmer"-minen. Känslan är f.ö. identisk med när en kraschade ett glas i golvet i skolkafeterian och hela skolan vände sig om och gjorde slow clap. 
#1 - - Sofia:

Riktigt bra och välgjord blogg! Keep up the good (and fun) work!

Svar: Tack snälla, vad kul att du gillar den!
Flickvänsmaterialet

#2 - - veraellika:

Ok har precis läst igenom hela din blogg och kommer ej ihåg sist jag var såhär kär. Du är så jävla vettig, skarp och _rolig_!!! Snälla fortsätt blogga för evigt

Svar: Tack, vad glad jag blir! <3
Flickvänsmaterialet

#3 - - Ankan:

Min nya favoritblogg! Även jag har läst igenom alltihop och skrattat så mycket. Min favorit just nu är genustomten med snoppsaxen.
Tack!

Svar: Välkommen hit!
Flickvänsmaterialet