#femfoto14 - 12. Vänskap

 
Det här är två av mina närmaste vänner, Rebecca och Sara. Jag tycker att det här med vänskap är knepigt i vuxen ålder. Relationerna är lättare för att en har sorterat ut de där människorna i ens liv som bara skapar bråk och dramatik, men möjligheterna att ses och bara hänga är färre. Vänskap och särskilt kvinnlig vänskap nedprioriteras till förmån för romantiska relationer, och det är så himla sorgligt.
#1 - - honungsbi:

Håller verkligen med. Det förväntas av en att den romantiska relationen ska bli hela ens liv nästan, och det är svårt att hitta en balans där vänner också får mycket plats.

#2 - - Tatiana:

Det gor mig ledsen nar tjejer prioriterar deras pojvanner over sina kvinnliga vanner. Speciellt nar dom ar gamla nog for att veta battre. Jag bestamde mig for att inte gora sa for lange sedan. Vill man ha vanner sa maste man lagga in tid och ta hand om vanskapen. Vattna den, som en blomma.