Inspirationslös selfie + frågestund

 
Hej!
 
Idag känner jag mig som en disktrasa, slapp och sladdrig och TRÅKIG. Så jag tänkte så här - typ frågestund?
 
I bästa fall så får ni ju tillfälle att fråga mig något som ni funderar över, och i värsta fall så kanske jag hittar nån slags inspiration i att skriva en massa anonyma frågor till mig själv som jag kan svara på ifall ingen annan kommenterar något?
 
Jamen vafan, vi kör! Fråga på!
#1 - - honungsbi:

Vilken kändis skulle du helst vilja vara tillsammans med och varför?

#2 - - Madde Schwedaan:

Okej, jag har en hög: Om du vore ett djur, vilket skulle du vara då? Vilket är ditt favoritgodis? Om du kunde ändra hudfärg till vilken som helst, vilken skulle du välja? Tycker du om värme och sol? Samt: du har en önskning garanterad: Vad önskar du dig då?

#3 - - Fifi:

Vad är svårast med kompisrelationer?

#4 - - Hajis:

Om du var en my little pony-pony, vilken skulle det va?