Förbättringsförslag till Moderaterna

 
Så här ser Moderaternas uppmaning till att rösta i EU-valet ut! Freddan mot en fräsch tandläkarmottagningsblå backdrop och de där stora glansiga...drogögonen, mitt ansiktet...
 
Vilket osökt fick mig att tänka på detta gamla goda Varan-TV-klipp där ingen annan än Carl Bildt (inte) figurerar.
 
Jag vet ju att Freddan har haft komikerambitioner en gång i tiden och är det någonting som vi svenskar ba älskar så är det ju killar med humor som inte tar sig själva på så stort allvar, så jag tog mig friheten att utforma ett förbättringsförslag:
 
 
Varsågoda! Och godnatt!
#1 - - Therese:

Trodde det var ett skämt först jag såg det på fb. Funderade på hans ögon. Dock mest sympatiska bild på han jag sett. Lite vilseledande. Kan ju va den tröttaste gubben jag sett dock, nedlåtande utan Perssonflinet.

Svar: Tycker att han ser ut lite grann som en tecknad hundvalp?
Flickvänsmaterialet

#2 - - Anonym:

Ja. Här ja. Men i övrigt.

#3 - - Ceci:

Tycker M gjort det nästan för lätt den här gången, öppet mål om man vill förbättra deras plakat då alla kandidaterna redan ser halvt diaboliska ut. (räcker med några små horn, en hitlermushe eller huggtänder så är det klart)

Svar: Haha ja, verkligen!
Flickvänsmaterialet